گاز

یکی از دوستان زنگ زد گفت مهمان نمی خوای؟ گفتم نه. گفت 4 نفر بیشتر نیستیم یه روز بیشتر نمی مونیم. گفتم یه روز؟؟!گفت می دونی چند وقته لوله گذاری برای گاز شهری شروع شده. گفتم خوب؟ گفت یارو زده شاه لوله آب رو داغون کرده. آب نداریم به این زودی ها هم درست نمیشه. عجب دست پختی. عجب سلیقه ای.تو خونه مثل مهمون بودم.منو همکار نشستیم از اینترنت بگیر تا مشکلات درسی و فرهنگی و سیاسی و ...که براش نسخه پیچیدیم، خانمش هم با دست پختش و پذیرایی کلی شرمنده کرد. بچه هاش هم باب اسفنجی و بره ناقلا و ....

--------------------------------------------------------------

هرمزگان و بندرعباس  گاز شهری نداره. ولی سه پالایشگاه بزرگ داره که گاز و دیگر سوخت های استان های هم سایه را تامین می کنه. بقیش هم صادر میشه.فعلا با سیلندر 11 کیلویی سر می کنیم.

---------------------------------

مشکل ساعت موظفی هنوز پابرجاست.

جواب رد

یه بنده خدایی زنگ زد برای ضمانت وام. از آن جا که ضامن کسی نمی شم جواب رد دادم. چقدر ناراحت شد و چقدر ناراحت شدم.

---------------------------

یه خانمی زنگ زد برای کلاس خصوصی بچه هاش. دخترش سوم راهنمایی پسرش سوم دبیرستان. میگه امسال هر دوتاشون تنبلی کردن.کلی توضیح داد. میگه 4 روز در هفته.پسرم شاید بیاد ولی دخترم خودتون بیاین. آخرش جواب رد دادم. ولی شماره خانم مدیر مدرسه 2سال پیش بهش دادم.

--------------------------------------

حقوق فعلا روی کاغذ زیاد شده.

------------------------------------------------

شاید آرام ترین روزهای زندگی.شاید هم آرامش پیش از طوفان.

---------------------------------------------------------