کادو

هر سال تحصیلی که تدریس داشتم و معاون نبودم به نفر اول هر کلاسم کادو دادم. امسال با سال های گذشته فرق می کنه. اونا پسر بودند. امسال دانش آموزام دخترن. کادوهایی که می دم همیشه متفاوت بوده با اون چیزی که تو مدارس مرسومه.

---------------------------------------------------------------------------

بدلیجات ............ دارم روش فکر می کنم.

===========================

از آبادان سبز بهار           تا حوالی رنگارنگ پائیز
از کوخ زمستان و دود      تا بالا خانه ی تابستان و نسیم
              سفر در غربت بود و تنهایی

-------------------------------------------------------------------------------

فکر کنم این آبادان با آبادانی که تو استان خوزستان هست فرق داره!!!!!

خانه بخت

یکی از دانش آموزام رفت خونه بخت.17 سالشه.خانم مدیر میگه قد یه بچه مدرسه ای هم..... نداری.

-------------------------------------------------------------

اداره محترم آموزش و پرورش از حقوقم 30 هزار تومن کم کرده.میگه بخاطر حق عضویت صندوق فلان هست. حالا اگه نمی خوای فرم انصراف پر کن تا ماه آینده برگشت بدیم. گفتم من درخواست عضویت ندادم.میگه نرم افزار همه رو به طور خودکار عضو میکنه.بعد هر کی نمیخواد بیاد انصراف بده!!!!!!!

حالا به خاطر 30 هزار تومن کلی وقت و هزینه ................

________________________________________________

بعضی از دانش آموزان درباره 14 فوریه می پرسن.