تصادف

خونه رو به هم ریختم. از هر طرف می خوام تمیز کنم می بینم خیلی کار داره. بهتره بی خیال بعضی قسمت ها بشم.

-----------------------------

از امروز مدرسه نرفتم. وارد تعطیلات شدم. تعطیلات نوروزی.

-------------------------------------

تو دفتر هواپیمایی یکی از منشی ها حالش به هم خورد.یعنی کلا غش کرد. همه هول کردند. یکی میگه آب قند بیارین یکی میگه ببرینش بیمارستان.

-----------------

چند سال پیش کنار دفتر هواپیمایی،یه دفتر مخابراتی بود. یه سیم کارت از یه خانم خریدم.از دفتر که بیرون اومدیم موقع خداحافظی یهو حالش به هم خورد. منم گرفتمش نیفته. یه جورایی هم ترسیدم.بعد هم از مغازه آب براش آوردن.....

--------------------------------------

متاسفانه یه دانش آموزم تصادف کرده تو کماست. رفتم بیمارستان خیلی دردناک بود.پدرشو ندیدم ولی چند دقیقه ای با مادر و برادرش حرف زدم. همه چشاشون قرمز.

--------------------------------------------------



نظرات 5 + ارسال نظر
مه سا شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ب.ظ

خب چیزای اضافی رو بریزین بیرون خلوت ت ر میشه ، من یه زمنی همه چیو جمع می کردم الان هر چی استفاده نمی کنمو میریزم بیرون ، ینجوری اتاق تکونی م هم راحت شده :)

چ زود تعطیل کردین :|

فشارش افتاده بود لابد:))

ولی اگه من مرد بودم نمیدونستم می گرفتمش یا نه ، والا !

:( طفلک دم عیدی :(((


+ راستی اون عکسو دیدین ؟؟

اضافی نیست.جابجا کردنشون خیلی سخته.
دانش آموزای با حالی داریم.خدا حفظش کنه.
بنده خدا صاف رو زمین نشست. همش تو صدم ثانیه گذشت.

مریم دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ق.ظ http://maryamalviri.blogfa.com

خونه تکونی رو دوست ندارم فقط آقای همسر قول داده فرش آشپزخونه رو بشوره هیچ کاری هم نمی کنم
خوش به حالتون من تا هفتم فروردین شیفتم
ای بابا هر چی غشی به تور شما میخوره والا چه می دونم کسی پیش ما از کنار ما و شاید برای ما کسی تا غش نکرده
برای دانش آموزتون هم دعا می کنم بیچاره پدر و مادرش

شکر خدا آشپز خونه من فرش نداره.
کار سختیه.خونه تکونی اولش کلی برنامه میریزی بعدش می بینی خیلی کار داره.
14 اسفند تا 16 فروردین. شیفت خوش بگذره. حسود.
دانش آموز گفتند فعلا تغییری نکرده.
متاسفانه یا خوشبختانه تا حالا کسی برای من هم غش نکرده.

مریم سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:21 ق.ظ http://maryamalviri.blogfa.com

سلام عیدت مبارک

سال نو شما هم مبارک

یک معلم پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:09 ق.ظ http://jafari58.blogfa.com/

به چه با حال تعطیلاتتون از 17 اسفند شروع شده بود چه خوب پس حسابی خوش گذشته
ایشاالله خدا شفاش بده

مریم دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:54 ب.ظ http://maryamalviri.blogfa.com

سلام اونوقت بی زحمت بعد از عید شما کجایید ؟ نکنه تعطیلات معلم ها هنوز مستدامه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد