استقلال مالی

آخرین بخش کار نمره پایانی هست. کلی برگه تو اتاق ریخته. بر اساس یه عادت قدیمی همه برگه ها باید تو اتاق پخش و پلا بشن و بعد یکی یکی مرتب بشن. حس قشنگیه وقتی همه برگه ها مرتب و نمره ها وارد لیست میشن.

------------------------------

دورد بی کران و خالصانه نثار دانش آموزان عزیزی که برگه سفید و بدون جواب تحویل دادن و کار منو راحت تر کردن.

-------------------------------------------

بیمه طلایی امروز بحث معلمان بود.افزایش حق بیمه احتمالا در راهه.

------------------------------

این ماه فقط با درآمد خودم داره می گذره.تازه احتمالا یه چیزی تا آخر ماه ته حساب بمونه.دارم استقلال مالی پیدا می کنم.

-------------------------------------

دلم از دیشب هوس چند تا چیز کرده بود. اینترنت ، ورزش ، رامسر و  یه تی شرت.

---------------------

به اینترنت بی مرز رسیدم ،ورزش هم فعلا نمیشه، رامسر هم یه رویا هست و تی شرت هم تا آخر شب می خرم.

--------------------------------------

حالا من موندم و یه اتاق پر از برگه و یه یخچال خالی که خبر از ناهار دیر هنگام میده.



نظرات 2 + ارسال نظر
مریم شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:00 ب.ظ http://maryamalviri.blogfa.com

این یعنی تعطیلات زود هنگام تابستانی تون شروع شد خوشا به حالتان
چه خوبه که آرزوهای آدم اندازه کف دستش باشه
معده هم هر چی بریزی توش پر میشه

سلام.تعطیلات شروع شده.
نه آدم باید آرزو های بزرگ داشته باشه تا شاید به کوچکش برسه

مه سا شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:29 ب.ظ

منم وقتی درس می خوندم دوس داشتم دورو برم پر از برگه باشه بعد دونه دونه مرتبشون کنم بخونم :|

آخر برگه هاشون نامه ننوشتن واستون ؟؟؟ :))))


بیمه طلایی تونم که خدمات دندون پزشکی و لیزیک و عینک هم حذف کرد دیگه :))) نه ؟

استقلال مالی خوب چیزیِ ولی آدم دلش نمیاد پولِ خودشو خرج کنه !

عکس تیشرتتونو بذارید ببینیم سلیقه تون خوبه ؟؟ :)))

چاره کار شما فست فودِ

سلام. بله یکی گفته آدرس بده ماهی براتون بیارم.
یکی نوشته گروه موسیقی داره گفته برا مراسم عقد و ازدواج عروسی میاد. یکی نوشته میره مشهد حتما دعاتون می کنم. ....
اره خیلی وقتا چاره کار همونه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد