کفتر

سه شنبه : قرار بود روحانی بیاد. مدرسه نرفتم .خوابیدم تا 10 صبح.مدرسه هم تعطیل بوده.از برکات سفر استانی.

-------------------------------------

چهارشنبه : چون بین تعطیلی بود هر کلاسی 10 تا 12 دانش آموز نبودند.

-------------------------------------------

شنبه: احتمالا هفته آخر مدرسه هست. یکی از کلاسا 17 نفر غایبند. بوی بهار رو حس کردم.

---------------------------------------

یه دانش آموزم خیلی ناراحت بود گفتم چرا ناراحتی مشکلت چیه؟ میگه :دیروز یه دونه کفتر خریدم  از بازار پرنده ها یهو یه آقایی یقه مو گرفته گفت کفتر مال منه. 15 تا بوده. یا خودت دزدی یا دزد رو می شناسی.فروشنده هم غیبش زده...  به دانش آموز کفتر بازم گفتم این کبوتر به چه درد می خوره؟ میگه: خیلی باحاله آقا. برا سرگرمی. اصلا برام قابل درک نیست.

----------------------------------------------------------

این روزها :جوهر نمک مایع. خیلی کارش درسته.

نظرات 2 + ارسال نظر
مه سا یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام :)
شما م عشق خوابین آ :))

نگین که از نیومدن بچه ها ناراحتین :))


خب هر کسی به یه چیزی علاقه داره واسه من کاملا قابل درکِ .

جوهر نمک مایع ب چ دردی می خوره ؟؟؟؟

بعضی وقتا عشق خوابم
اتفاقا خوشحالم
من کلا با نگهداری هر نوع چرنده و جونده و.... موافق نیستم.
جوهر نمک مایع همه جا رو برق میندازه.

مریم شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ق.ظ http://maryamalviri.blogfa.com

سفر روحانی و یا اصلا هیچ مقام مسئولی رو دوست ندارم چون دردسرش مال ما خبرنگارای براقبال صدا و سیماست
تعطیلی رو دوست دارم هر چی بیشتر بهتر
تا کفتر باز نباشی و باهاشون اخت نشی اصلا نمی تونی معنی عشق به کفتر رو بفهمی (اینو اهلش میگن من نمیدونم)

من هم کاری به سفر اینا ندارم.من هم تعطیلیشو دوست دارم.
کفتر باز هم نبوده و نیستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد