تعطیلات امتحانی


بارون

بازم بارون

خیلی بلند

خیلی گرون

هیچ وقت نتونستم یاد بگیرم. همیشه می سوزه

رادیو شما برنامه به فارسی پخش میکنه.آهنگ و خبر ...

جریمه

اول صبح یه اصلاح و یه دوش حسابی چسبید. صبحونه وقت نشد گذاشتم تو ماشین که تا رسیدن به مدرسه بخورم.

-----------------------------------------------

آقا پلیسه اشاره کرد بزن کنار. عجب قدی، عجب چشم تیزی.کمربندو سریع بستم.ولی دیگه کار از کار گذشته بود.

----------------------

بحث کردن فایده نداره. خوب راست میگه نبسته بودم. بهش گفتم: چهرتون خیلی آشناست. شما دانش آموز من نبودین؟

انگار حرف بدی زدم. جوابمو نمیده. گواهی نامه می خواد گفتم بفرمایید صبحونه؟ میگه: معلمی!!؟ صبحمو خراب کرده بود می خواستم بگم پ ن پ دانش آموزم.

--------------------------------

15000 تومان

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

تازه دانش آموزان از صف میرن کلاس. سوالات نوبت اول رو پرینت گرفتم و تحویل دادم.

-------------------------------------

بالاخره بعد از مدت ها رفتم قشم.حالا دیگه خبری از قایق های کوچک نیست. حالا خیلی خوب شده. صندلی های راحت، کولر، LED،آب سرد کن.بدون تکان.45 دقیقه طول کشید.بلیط بندرعباس - قشم =7000 تومن

-----------------------------------------

هوا خوب شده.یه کوچولو سرد شده.

-----------------------------------------------

به سلامتی مرحله اول مدرسه تموم شد و رفتیم تو تعطیلی یه ماهه. فقط دو روز برم امتحان بگیرم.

------------------------

تعطیلی یک ماهه وسوسه کننده هست. مادر میگه بیا.

------------------------------

آهنگ این هفته:اجازه هست - هنگامه