دانش آموز نگهبان

بعد از امتحان همش دنبال بنا و مصالح و تعمیرات ... هستم.

---------------------------------------

از صبح تا شب سر و کله زدن با بنا ها. کل خونه به هم ریخته. واحدهای دیگه هم خالیه ولی خالی از دردسر نیست.نمی دونم چی شد به سرم زد که حالا قرارداد همه تموم شده تمدید نکنم و یه دستی بکشم.ولی الان پشیمونم.

---------------------------------------

متاسفم برای کارگر و بناهایی که کار می کنن این جا. سیگاری که هیچ اعتیاد هم دارن.بعضی وقتا خودم  رو هم مقصر میدونم.شاید بهتر بود به جای درس دادن، وقت بیشتری درباره اعتیاد حرف می زدم .

----------------------------------------

یکی از دانش آموزام که نگهبان یه انبار مصالح ساختمانی بود رو دیدم.کلی حرف زد.از این که اسم و فامیل و حتی پسوند فامیلشو بهش گفتم تعجب کرد.اسم دانش آموزام خیلی تو ذهنم نمی مونه ولی این اسم و فامیل و پسوندش انگار قافیه و ردیف داشت موقع حضور غیاب کامل می خوندمش. 6 سال پیش دانش آموزم بود.

---------------------------------------

خبری نیست.ساکت و آروم.



پایان سال تحصیلی 91

امتحان تموم شد.فرداش رفتم لیست نمرات و پاکت سوالات را تحویل دادم و خداحافظی کردم.

------------------------------------

امسال هم در کل سال خوبی بود.

------------------------------------

امسال تو بخش مالی موفق نبودم.یعنی حساب کتابام به هم ریخته بود. خیلی جاها پول کم آوردم. نمی دونم به خاطر گرونی بود یا این که یه جاهایی زیاد خرج کردم.

-------------------------------------

از نظر درس و کلاس عالی بود.

------------------------------------

تا همسایه نیومده موزییییییییییک.

--------------------------------------

فردا صبح یادم باشه خونه تکانی رو شروع کنم.

----------------------------------------

یه دانش آموز زیر برگه امتحانش برام نوشته بود. معلم عزیزم سوالات خیلی سخت بود.یه لطفی بکن.I love you