امتیاز

امتیازم خیلی پایینه


ساعت ضمن خدمتم خیلی کمه


این یعنی  برام امکان تدریس  تو یه مدرسه خوب وجود نداره.


این یعنی دنبال 24 ساعت برای تکمیل موظفیم باشم. حالا هر جا شد.


ولی مدرسه های عادی هم لذت خاص خودشو داره.



قطع برق و یادی از گذشته

قطع برق توی تابستون اون هم با دما و شرجی بالا این جا چیز عجیبی نیست. اما قطع برق دیشب طولانی تر شد.
-------------------------------
همسایه ها هم نیستند که غر بزنن ونظر کارشناسی بدن یا بچه هاشون صداشون از گرما دربیاد.

-------------------------------

قطع برق از ساعت یازده شب تا سه صبح.یک ساعت اول صبر می کنم / نیم ساعت بعدی از پله ها میام پایین بعدش هم آرام آرام قدم می زنم. در آخر هم به کولر ماشین پناه می برم.

---------------------------------

اولین خیابان با نور ماشین هایی که رد میشن روشن میشه. خوش به حالشون اون طرف خیابون همه برق دارن.

---------------------------------------------

خیابون ساحلی و دریای نیمه آرام.

-------------------------------------------

رسیدم به جایی که  حالا پارک شده پارکینگ شده... همون جایی هست که سال ها پیش سیگار و چای .... با قایق از دبی و خصب می آوردند. همون جایی که شب و روز و گرما و شرجی نمی شناخت. همون جا که زنان و مردان کار می کردن. یه تابستون من بچگی کردم و ماشین بابا رو زدم به در حیاط،با پولی که مادر بهم داد رفتم قاطی همین آدما شدم.تا بابا برگرده باید ماشین صحیح و سالم تو حیاط باشه.

-----------------------------------------

یک ماه طول کشید.

-------------------------------------

همون سال می خواستم بی خیال درس بشم. کار تابستان و درآمد چای و سیگار بدجوری آدمو وسوسه می کرد.