بیمه طلایی

یک ساله دارم پول بیمه طلایی میدم.یه هفته دیگه وقتش تمومه. تازه اولش حق بیمه فقط 8 یا 9 هزار تومن بود ولی یهو وسط قرار داد شد 17 هزار تومن. برای همین گفتم حالا که پول ازم می گیرن یه استفاده ای هم کرده باشم. آزمایشگاه شلوغ.چشم پزشکی شلوغ. دندان پزشکی شلوغ.خدا رحم کنه چقدر ملت مریضند. همه چی خوبه.

----------------------------------------

باز هم تعطیلی. به نظر من یه فکر اساسی باید راجع به تعطیلی ها بشه.

------------------------------------------------

وای امروز چقدر خوابیدم.

-----------------------------------------------

این روزها آهنگ های آکادمی گوگوش.



اولین روز کاری 92


تعطیلات خوبی بود.

---------------------------------------

امروز یکشنبه  صبح اولین روز کاری بود.از دیشب تا صبح باد بود و بارون. ساعت شش و نیم بیدار شدم. حس کردم یه روز دیگه به تعطیلات اضافه شده ولی نشد.

---------------------------------------

گفتم تو این باد و بارون و خیابون های پر از آب ماشین حیفه

هفت و ده دقیقه  گفتم خودم حیفم. خیس می شم.

هفت و نیم نه بادی بود نه بارون.

--------------------------------------------------

مدرسه هم اصلا حال نداد. اول کلی رد و بدل تبریک بعدش  بحث های تکراری افزایش حقوق و گرانی. سر کلاس هم حسش نبود. با بچه ها یه مرور کردیم.

------------------------------------------------------

یکی از همکاران همیشه معتقده گرانی و گرفتاری همه جا هست و با حرفاش رو اعصاب همکاران راه میره. طبق معمول همیشه شنونده ام. مثلا گفت : دبی 1 لیتر بنزین پنج هزار تومنه. من فقط گفتم اونجا بالای 20 هزار درهم حقوق دارن. که تقریبا با قیمت این لحظه میشه 20 میلیون تومن خودمون. کلا مقایسه کردن رو قبول ندارم.