اولین روز کاری 92


تعطیلات خوبی بود.

---------------------------------------

امروز یکشنبه  صبح اولین روز کاری بود.از دیشب تا صبح باد بود و بارون. ساعت شش و نیم بیدار شدم. حس کردم یه روز دیگه به تعطیلات اضافه شده ولی نشد.

---------------------------------------

گفتم تو این باد و بارون و خیابون های پر از آب ماشین حیفه

هفت و ده دقیقه  گفتم خودم حیفم. خیس می شم.

هفت و نیم نه بادی بود نه بارون.

--------------------------------------------------

مدرسه هم اصلا حال نداد. اول کلی رد و بدل تبریک بعدش  بحث های تکراری افزایش حقوق و گرانی. سر کلاس هم حسش نبود. با بچه ها یه مرور کردیم.

------------------------------------------------------

یکی از همکاران همیشه معتقده گرانی و گرفتاری همه جا هست و با حرفاش رو اعصاب همکاران راه میره. طبق معمول همیشه شنونده ام. مثلا گفت : دبی 1 لیتر بنزین پنج هزار تومنه. من فقط گفتم اونجا بالای 20 هزار درهم حقوق دارن. که تقریبا با قیمت این لحظه میشه 20 میلیون تومن خودمون. کلا مقایسه کردن رو قبول ندارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
یلدا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ http://khaterestoon.blogsky.com/

سال نوتون مبارک !!! سال خیلی خوبی داشته باشین
روزهای اول خیلی سخته سر کلاس رفتن هم بچه ها حس و حالشو ندارن هم معلما ... ما هم درسها رو مرور کردیم فقط ...

مه سا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ

سلااام...


فقط همین ؟ خوووووب بود؟ جزئیات لوطفن


بسه دیگه چقد تعطیلات من که همش تعطیلم :)))

بالاخره کدومتون حیف شدین شما یا ماشین


واااااااای مخصوصا برا بچه ها بیشتر حسش نبود فک کنم ! خودمو گذاشتم جای اونا



بدم میاد از این بحث آآآآآآآآ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد