5 مشکل

مشکل 1. با یکی از مستاجرا مشکل پیدا کردم. 

( حل شد بنده خدا داره میره، چند روز هم تحمل می کنم )

----------------------------------------------------------------

مشکل 2. با یکی از مدیرا مدرسه مشکل پیدا کردم.

( حل نشده)

----------------------------------------------------------------

مشکل 3. کارت بانک وقتش تمام شده بود، مشکل پیدا کردم.

(حل شد)

---------------------------------------------------------------

مشکل 4. با رستورانی که اشتراک دارم مشکل پیدا کردم.

( 12.30 ظهر زنگ زدم 1.15 پیک اومده.گفتم بفرمایید شام.)

----------------------------------------------------------------

مشکل 5. با خودم مشکل پیدا کردم.

( این یکی فعلا حل نشدنیه همون لاینحل مونده)

-----------------------------------------------------------------


بازگشت

5 مهر ماه 1391

------------------

تابستون هم تموم شد.مدرسه ها باز شده.هر خیابونی میری دانش آموز.هفته اول خیلی کار داشتم.

---------------------------------------------

گمرک انگار خلوت تر شده شلوغی های گذشته ها را نداشت.دلیلش تحریمه یا قیمت دلار.نمی دانم.شاید اشتباه می کنم و امکاناتشون بیشتر شده زودتر ترخیص می کنن.

---------------------------------------------

اینترنت هم بعد از کلی گرفتاری وصل شد.

--------------------------------------------

ابوظبی خیلی خوش گذشت.همین که پیش خانواده باشی از همه چی ارزشش بیشتره.

-------------------------------------------

این چند روز خیلی این ور اون ور رفتم. یه چیز خیلی محسوسه. قیمت همه چی تو همین تابستون بالا رفته.چیزی که تو امارات تابستون حس نکردم.هزینه رفت و آمد و مواد غذایی فکر کنم خیلی بالا رفته.کارمزد چک هم تغییر کرده.

--------------------------------------------

شنبه هم میرم اداره ببینم ابلاغم برای کجاست.نمیدونم کدوم دبیرستانه.