5 مشکل

مشکل 1. با یکی از مستاجرا مشکل پیدا کردم. 

( حل شد بنده خدا داره میره، چند روز هم تحمل می کنم )

----------------------------------------------------------------

مشکل 2. با یکی از مدیرا مدرسه مشکل پیدا کردم.

( حل نشده)

----------------------------------------------------------------

مشکل 3. کارت بانک وقتش تمام شده بود، مشکل پیدا کردم.

(حل شد)

---------------------------------------------------------------

مشکل 4. با رستورانی که اشتراک دارم مشکل پیدا کردم.

( 12.30 ظهر زنگ زدم 1.15 پیک اومده.گفتم بفرمایید شام.)

----------------------------------------------------------------

مشکل 5. با خودم مشکل پیدا کردم.

( این یکی فعلا حل نشدنیه همون لاینحل مونده)

-----------------------------------------------------------------


نظرات 3 + ارسال نظر
یک معلم شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ http://jafari58.blogfa.com/

غیر از آخری بقیه اش مهم نیست حل می شند یه کم آخریه وقت گیره

مریم یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ق.ظ http://maryamalviri.blogfa.com

سلام
خوب بهتره بگید چه مشکلی ندارید
عجیبه این روزها همه به دوعی دنبال بهانه میگردند تا این انرژی لعنتی منفی رو توجیه کنند
نمی دونم اصلا مشکلی ندارم اما همش دلم می خواد فکرهای منفی کنم حتی همسرم هم از این وضعیتم کلافه شده
بهتره مشکل آخر رو اول حل کنید بقیه به خودی خود حل میشه
ای بابا چی دارم میگم این ها همه از عذب بودن زن بگیر دبیر گمنام ما

مهسا سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ق.ظ

امون از مشکل پنجمی که منم بدجوری باهاش درگیرم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد