بیمه طلایی

یک ساله دارم پول بیمه طلایی میدم.یه هفته دیگه وقتش تمومه. تازه اولش حق بیمه فقط 8 یا 9 هزار تومن بود ولی یهو وسط قرار داد شد 17 هزار تومن. برای همین گفتم حالا که پول ازم می گیرن یه استفاده ای هم کرده باشم. آزمایشگاه شلوغ.چشم پزشکی شلوغ. دندان پزشکی شلوغ.خدا رحم کنه چقدر ملت مریضند. همه چی خوبه.

----------------------------------------

باز هم تعطیلی. به نظر من یه فکر اساسی باید راجع به تعطیلی ها بشه.

------------------------------------------------

وای امروز چقدر خوابیدم.

-----------------------------------------------

این روزها آهنگ های آکادمی گوگوش.



نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام ...

بیمه طلایی به درد نمی خوره :|

تعطیلی که خوبه :)))

خوابم خوووبه :))) باید انقدر خوابید تا سردرد شد :))

خوبه :)

یک معلم دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ب.ظ http://jafari58.blogfa.com/

همه گذاشتن واسه هفته آخر

اینجا هم من دیدم استفاده نکردم گفتم هفته آخر برم یه عینک دودی بردارم دیدم واقعا وحشتناکه اصلا نمی شه

راستی مهلت عینک رو تا آخر اردیبهشت تمدید کردند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد