تعطیلات امتحانی


بارون

بازم بارون

خیلی بلند

خیلی گرون

هیچ وقت نتونستم یاد بگیرم. همیشه می سوزه

رادیو شما برنامه به فارسی پخش میکنه.آهنگ و خبر ...
نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ب.ظ

توضیح بیشتر نداره عکسا ؟

بارون نم نم و کباب سوخته.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ

در ضمن سوخته ش خوشمزه تره :)

جدی میگی؟ به خودم امیدوار شدم.

یک معلم سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ب.ظ http://jafari58.blogfa.com/

حتما می ذارید رو ذغال و می رید حوصله ندارید همش بچرخونیدش یا آتیش زیرش یه نواخت نیست
کجا رفته بودید؟

هر کاریش می کنم آخرش می سوزه. همین دور بر.

مه سا دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ

چرا 8 سیخ ؟؟

خوب فقیریه دیگه. بیشتر از این وسعمون نمی رسه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ب.ظ

دستِ تکلیفش مشخص نشد ؟

خب بستگی داره 6 سیخ واسه چن نفر باشه ، تونموقع مشخص میشه فقیریه یا مایه داری :)

دست خودمه.

بهار شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ق.ظ

سلام.یکم زعفران به جوجه هاتون میزدید خوشرنگ و خوش طمع بشه.چیه این آخه؟؟؟؟؟؟

زعفرون اون جا گرونه.اتفاقا پرسیدم گرون بود از خیرش گذشتم.

مریم چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ق.ظ http://maryamalviri.blogfa.com

شما دوبی زندگی میکنی یا سواد من کمه
بارونو دوست دارم
ساختمان های یک تا دو طبقه رو ترجیح میدم
دارندگی و برازندگی دوست دارم لوکس زندگی کنم
جوجه کبابا بی رنگه مگه قبلش تو زعفرون نزاشتینش
آهنگ و خبر که همیشهه خوبه مخصوصا آهنگ های قدیمی
وماشالله به ماشین دنده اوتوماتیک شما و ماشین های هندلی ما

شما باسوادین من هم دبی نیستم.
زعفرون خیلی خیلی گرونه اون جا

مریم دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ http://maryamalviri.blogfa.com

خو اونجایی که میگی کجاست که زعفرون خیلی خیلی گروووووووووووونه

ابوظبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد