جواب رد

یه بنده خدایی زنگ زد برای ضمانت وام. از آن جا که ضامن کسی نمی شم جواب رد دادم. چقدر ناراحت شد و چقدر ناراحت شدم.

---------------------------

یه خانمی زنگ زد برای کلاس خصوصی بچه هاش. دخترش سوم راهنمایی پسرش سوم دبیرستان. میگه امسال هر دوتاشون تنبلی کردن.کلی توضیح داد. میگه 4 روز در هفته.پسرم شاید بیاد ولی دخترم خودتون بیاین. آخرش جواب رد دادم. ولی شماره خانم مدیر مدرسه 2سال پیش بهش دادم.

--------------------------------------

حقوق فعلا روی کاغذ زیاد شده.

------------------------------------------------

شاید آرام ترین روزهای زندگی.شاید هم آرامش پیش از طوفان.

---------------------------------------------------------

نظرات 5 + ارسال نظر
یک معلم شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام خوبید؟
چقدر کار خوبی کردید من نه گفتن خیلی برام سخته
روی کاغذ مهم نیست اگه عملی شد و پرداخت شد حرفه

راستی من هم سری دوم نظام جدید بودم کتاب شیمی مون تا نزدیک های امتحان هنوز نیومده بود فقط جزوه می گفتند نزدیک امتحان کتاب اومد اونم چه کتاب کت و کلفتی
پدرمون رو دراوردند ما هم پیش دانشگاهی کنکور دادیم زیستمون هم خیلی سخت بود
به می گن ها اکتفا نکنید اینها زیاد حرف می زنن

روشنک شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ق.ظ http://unexpected71.blogfa.com

چرا رد کردی؟
خودت میدونیا این کلاس خصوصیا پول توشه!
حالا تو هی ناز کن!

مه سا شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام :)

کار خوووبی می کنید ! بابای من ضامن یکی از دوستاش شد ، یکی از قسطاشو داده بود که طرف رفت به رحمت خدا ، بعد دخترش که حقوق باباش می رسید به اون قسطها رو نداد بابام الان دو سال داره قسط میده :|
البته بابای منم دیگه ضامن کسی نمیشه


میگم چه جوریاس که شما مدرسه دخترونه هم میرید ؟ آخه اینجا زمان ما دوره دبیرستان مدرسه ما چنتا معلم مرد داشتیم [چقدرم خوش می گذشت سر کلاساشون البته هم خوب درس میدادن هم ما خوب یاد میگرفتیم :))) ] بعد از ما دیگه گفتن بخش نامه اومده ک نباید معلم مرد واسه دخترا بیاد :| مخصوصا که آقا معلمه مجرد باشه

خب همشو یه جا میدن کلی خوش ب حالتون میشه ، کافیه بیاد رو کاغذ


طوفان چرا ؟ فعلن ب طوفانه فکر نکنید ، آرامش و بچسبین

یک معلم دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:28 ب.ظ http://jafari58.blogfa.com/

با این جمله آخرتون موافقم

فکر می کنید به نجفی رای می دن؟

راستش برای من نجفی یا کربلایی اصلا مهم نیست.و پیگیری نمی کنم .علاقه ای هم ندارم.

مریم دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ http://maryamalviri.blogfa.com

ضامن نشدن رو تایید می کنم چون دردسره خودم هم ضامن هیچ کسی حتی برادرم هم نمیشم
اما کلاس خصوصی خوبه زمان دانشجویی عجب پولی در می آوردم از این کلاس خصوصی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد