گاز

یکی از دوستان زنگ زد گفت مهمان نمی خوای؟ گفتم نه. گفت 4 نفر بیشتر نیستیم یه روز بیشتر نمی مونیم. گفتم یه روز؟؟!گفت می دونی چند وقته لوله گذاری برای گاز شهری شروع شده. گفتم خوب؟ گفت یارو زده شاه لوله آب رو داغون کرده. آب نداریم به این زودی ها هم درست نمیشه. عجب دست پختی. عجب سلیقه ای.تو خونه مثل مهمون بودم.منو همکار نشستیم از اینترنت بگیر تا مشکلات درسی و فرهنگی و سیاسی و ...که براش نسخه پیچیدیم، خانمش هم با دست پختش و پذیرایی کلی شرمنده کرد. بچه هاش هم باب اسفنجی و بره ناقلا و ....

--------------------------------------------------------------

هرمزگان و بندرعباس  گاز شهری نداره. ولی سه پالایشگاه بزرگ داره که گاز و دیگر سوخت های استان های هم سایه را تامین می کنه. بقیش هم صادر میشه.فعلا با سیلندر 11 کیلویی سر می کنیم.

---------------------------------

مشکل ساعت موظفی هنوز پابرجاست.

نظرات 4 + ارسال نظر
روشنک چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ق.ظ http://unexpected71.blogfa.com

نتیجه اخلاقی: آدم نباید همیشه از مهمون فرار کنه!
مهمون خوب و بد داره!!

یک معلم دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:39 ب.ظ http://jafari58.blogfa.com/

سلام خوبید؟

چقدر سخته که منبع گاز باشی ولی به خودت گاز ندند زور داره

وای من که انقدر مهمون داشتم دیگه آلرژی دارم بهم بگن

مهمون داری دیگه کهیر می زنم

مریم دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ http://maryamalviri.blogfa.com

سلام
مسئله همین جاست ما هم پالایشگاه در یک کیلومتری ماست اما همچنان از کپسول گاز استفاده می کنیم
آدم اگر تنها باشه مهمون بازی خیلی مزه میده خوش بگذره

مه سا دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:27 ب.ظ

سلام :-)


میگم این خانومه مهمون خواهر دم بخت ندارن ؟:-D



وا :-o عجبآ گاز و صادر میکنن بعد اونوخ شما گاز ندارین :-o

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد