بوسه 365

اوایل تابستان:قرار این بود دستگیره در اتاق که داغون کرده بود و حالا داشت می رفت یا از پول پیش کم کنم یا خودش دستگیره بخره.دستگیره نخرید از پول پیش کم کردم.

چندین ماه بعد: میگه دستگیره خریدم.پولی که کم کردی رو پس بده!!!!! آقا شما خیلی باحالی بعد از 6 هفت ماه یاد دستگیره در خونه مردم افتادی. من 6 ماه پیش دستگیره خریدم حالا دیگه دستگیره نمی خوام. میگه:نه خودم خراب کردم خودم هم خریدم.میگه یادت نرفته که دستگیره گیر نمی اومد؟؟؟ حالا خریدم. گفتم آقا اصلا فکر کن من خونه رو فروختم دستگیره می خوام چیکار؟ میگه ....می خواستم سرمو بکوبم ...

------------------------------------------------

مسافری از ابوظبی  داره میاد. وای واقعا نمی دونم چی بگم. نمی دونم. جدی جدی داره میاد.

-------------------------

شاید قد من براش یه کم بلند بود یا قد اون یه کم کوتاه بود. با دو دستش سرم رو  گرفت،پایین آورد و بوسید. پدر دانش آموز. شرمنده کرد بدجور. آخه جلو جمع این چه حرکتی بود پدر جان. من یادم نمی آد کی خودمو خم کردم. تازه داشتم با حرارت بهش می گفتم مواظب پسرت باش حیفه باید درس بخونه و......

----------------------------

حالا یکی دو همکاری که صمیمی هستند لپمو می کشن.

-------------------------------------------

آهنگ این هفته : 365 سپیده.

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ http://maryamalviri.blogfa.com

در مورد اول نظری ندارم چون دو حالت بیشتر نداره یا صاحبخونه ها خیلی پرو هستن و یا مستاجرها که واقعا نوبرشه
صاحبخونه ما که آدم بدی نیست هم امسال خونه امون رو کاغذ دیواری کرد و هم کابینت اضافه کرد
اما گیر داده که باید پمپ جدید رو خودتون بخرید
پنج میلیون هم به پول پیشمون اضافه کرد که خیلی بهمون فشار اومد
مسافر از ابوظبی ؟ مهمون دوست دارم حالا از هر جا باشه
در مورد اخری هم گلی به گوشه جمالش با ایم مرامش

این مستاجر خوبی بود. ولی نمی دونم بعد از چند ماه چرا این کار رو می کنه.مخصوصا که الان که دیگه محل زندگیش هم این جا نیست.

[ بدون نام ] یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:48 ب.ظ

بش می گفتین آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ؟!


ابوظبی ؟ کی هس :| ؟

واااای عجی صحنه ی رمانتیکی


همکاراتون

اگه خودم نخریده بودم حرفش قبول ولی الان خیلی دیره.
مهمون
صحنه دلخراش خجالت.

مه سا یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

آهنگ هفته : دانلودش کردم الان :)

کار خوبی کردی. من که دوست دارم.

مه سا دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ب.ظ

شما چرا کمرنگ گشته استین ؟

خودم هم نمیدونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد