مردی با موهای جو گندمی

امروز بالاخره پارکینگ مدرسه درست شد.

-----------------------------------

این دو ماه هر روز تقریبا تاخیر 5 ، 10 یا 15 دقیقه داشته ام. حالا می خوام نداشته باشم.

---------------------------------

هر صبح پوشه (کار برگ دبیر)دبیرانی که کلاس دارند روی میز میذارن.هر وقت با تاخیر می رسیدم.سریع بر می داشتم می رفتم کلاس. مردی با موهای جو گندمی همان جا پشت میز نشسته .بعضی روزا سری تکان می دادم بعضی موقع هم صبح بخیر و ....

-------------------------------

هفته پیش به معاونان محترم گفتم اگر کاغذ گیر میاد می خوام بعد از دو ماه یه امتحان بگیرم. گفتند کاغذ نداریم ولی کاغذ هایی که پارسال استفاده شده یک رو هستند، استفاده می کنیم.

-------------------------------------------------

بارندگی های این چند روز هوایی خنک با خودش آورده.

------------------------------

ظهر خسته و کوفته و گشنه.خواب را به خوراک ترجیح دادم. یکی زنگ زد.جلسه شورای دبیران ساعت یک و نیم بعد از ظهر.تلفنم رو خاموش کردم.نزدیکای غروب بیدار شدم. چیزی برای خوردن نیست. 

حس رفتن و خرید هم نیست. این جاست که فست فود برای سلامتی مفید است.

--------------------------------------

پی نوشت:

امروز صبح زود رسیدم مدرسه. خدای من!آن مرد با موهای جو گندمی، مدیر مدرسه می باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
مه سا یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:42 ب.ظ

به سلامتی و میمنت از پارکینگ استفاده کنین :))

خو چرا تاخیر ؟ خواب می موندین ؟ یا چون پیاده بودین دیر میرسیدین ؟:|

ینی چی کاغذ ندارن ؟؟؟ مگه زمان قدیمه :| داریم ملت ؟؟
اینجام هوا رفته رفته رو به سردی میره :| اصن واسم قابل هضم نیست !!!! چطو اونجا هوا خوبه


میگم خوب واسه خودتون قانون دارینا هرکاری عخشتون میکشه می کنید خو چرا نرفتین :|


من اون بالا فک کردم مرد مو جو گندمی سرایدار مدرسه س ، چ مدیر خوبی که اعتراض نمی کرد !

میگن کاغذ گرونه.
20 درجه دمای هوای اون جا رو ببر بالا شاید هضم بشه.
مدیرخیلی خونسرد برخورد می کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد