اشتباه

یه بعد از ظهر یه خانم زنگ زد. گفت از شرکت ..... که بزرگ ترین .... در کشور و ....از این حرفا. ما سفارش هایی که پارسال براتون انجام دادیم امسال برای شما با همون قیمت پارسال و همون کیفیت انجام میدیم.فهمیدم اشتباه گرفته ولی لهجه اصفهانی بود و صدا ملکوتی...... میگه:من فکر کردم شما آقای .... هستین که پارسال سفارش ..... گفتم: نه. و..... بعد از یه ربع گفت: خوش به حالتون تابستون تعطیل. از آخر اسفند تا نیمه فروردین تعطیل و ..به هر صورت اشتباه اول هفته بود.

---------------------------------------------

رفتم عسل خریدم. 21 هزار تومن. آذربایجانی.مدت ها بود که می خواستم بخرم.بلاخره موفق شدم.

ولی کارت بانک احتمالا همون جا گم کردم. این اشتباه وسط هفته بود.

-----------------------------------------------------

از بنگاه زنگ زدن برای اجاره. رفتم دیدم یه پسر مو قشنگ نشسته.

میگم :خونه برای خودتون می خواین؟ میگه نه برای دامادمون. چک دارین؟ میگه الان میاره. نیم ساعت بعد نه از داماد خبری شد نه از عروس.گفتم شما که کارتون قطعی نیست چرا زنگ میزنید؟ رفتارم خیلی جالب نبود. این هم یه اشتباه دیگه.

--------------------------------------------------------------

رسیدم خونه. SMS رو چک کردم. از طرف بانک. برداشت وجه. کارت جدید تو جیبمه پس این دیگه چیه؟

بانک به اشتباه شماره منو به جای شماره یه مشتری دیگه وارد کرده. حالا بنده خدا هر برداشت و خریدی که میکنه SMSبرا من میاد.آقا یا خانم بانکی از این اشتباها نکنید.مردم قلبشون ضعیفه.

نظرات 7 + ارسال نظر
مه سا دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ب.ظ

عسل ه خوب بود حالآ؟؟؟

حرف نداره.

مه سا چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ب.ظ

میگم چقد عصبانی استین تو این پست آدم میترسهههه خو

عصبانی نیستم.یهو به حساب بنده خدا چند میلیون واریز میشه. sms ش برای من میاد. نصف شبی قبض پرداخت می کنه. شارژ می خره.صبح قسط پرداخت میکنه و ....

مه سا شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ

کلا آذربایجانی ها حرف ندارن
ای بابا اس ام اس ِ دیگه :)))

کلا رو نمی دونم .
اره دیگه به sms های مربوط به بنده خدا عادت کردم.

مه سا یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ق.ظ

خب مشت نمونه خرواره

ولی جالبه ها :)))

یک معلم یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام به به عسل , نوش جان
عیبی نداره بنگاهی ها انقدر رو دارند که با این حرف ها ناراحت نمی شند عذاب وجدان نگیرید
وای وای در مورد پول که همه امون قلبمون ضعیفه مخصوصا اگه اصفهانی باشیم
درمورد نظرتون تو وبم باید عرض کنم خدمتتون:
مرخصی سه روزه رو می دونم اون رو نمی گم؛ خانوم ها چهار تا یه ماه می تونند تو مورد خاص تو آموزش پرورش مرخصی استعلاجی بگیرند که من می خوام از دو ماهش استفاده کنم

این اصفهانی ها مثل این که تو بعضی چیزا خاص هستن.

روشنک دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ب.ظ http://unexpected71.blogfa.com

بعله..
گزارشی کامل و مبسوط بود از دسته گلایی که به اب دادید!
با کردم مهربان تر باشید!
خونسردی خود را حفظ کنید و بجای حرص عسل بخورید!!

همه تقصیرا گردن من نیست.

مریم دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ب.ظ http://maryamalviri.blogfa.com

سلام
کاش همه اشتباهها محدود به همین چند مورد بشه
اما راست میگنا شما جامعه معلم ها زندگی خوبی دارید در مقایسه با ماها که هی میریمو به جایی نمیرسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد