سفر

شروع از مهر 90 تا تیر 91

2556بار از این وبلاگ بازدید شده.28 تاش کار خودمه.

77 نظر مرتبط و تایید شده.

28 تا یاد داشت روزانه

---------------------------

امروز رفتم مدرسه.وای چقدر خلوت و آروم. دلم گرفت.

 -------------------

خانم مدیر سر تا پا قهوه ای.

-------------------------

سال دیگه مشخص نیست کجا باشم. معاون یا تدریس. ولی یه چیز مشخصه که این مدرسه  نیستم.

-------------------------

خانم مدیر قبول نکرد. تا خونه منو رسوند.گفت دبیر ریاضی رفته مسافرت خارج.بعد از مدیر ،دبیر ریاضی شخصیت دوست داشتنی مدرسه بود.

--------------------------

شخصیت بد مدرسه هم معاون پرورشی بود.

--------------------------

یکی از همسایه های عزیز رفتن دکتر و خرید....،دو تا وروجکش مهمون من بودن.رفتن دوستاشون  هم آوردن. یکی میگه عمو یکی میگه دایی .یکی میگه Persiantoon . خدا خیر بده هر کی این کانال رو باز کرده  بچه ها رو ساکت کرد.

--------------------

واقعا پچه داری سخته. فقط می خوان بپرن.فکر کنم تقصیر پدر و مادرشون هست که نمیذارن تو خونه بازی کنن. گفتم بازی چی بلدین؟ یه بازی هایی هم بلد بودن.

-------------------

ترفند دیگر چند تا آهنگ گذاشتم براشون.یه دل سیر رقصیدن.

-------------------

ترفند آخر تهدید بود. به بابات میگم به مامانت میگم دختر خوبی نبودی پسر بدی بودی....

-----------------

مدرسه که تعطیل شد آشپزی یکی از کارای هر روزم شده. قیمت ها همین جور داره میره بالا.

------------------

قبض ها رو پرداخت کردم. تلفن 4500 برق 18000 آب 10400 گاز نداریم.ولی لوله هاش از وسط شهر رد میشه تا به کرمان میره.

------------------

فردا میرم.راستش دلم برای خانواده خیلی تنگ شده.شب قبل از سفر نمی تونم بخوابم نمی دونم چرا؟تا صبح خیلی مونده.

--------------------

فرودگاه بندرعباس برای رفتن خیلی غم انگیزه . جذاب نیست .یه جوریه.

--------------------

تقریبا 7سالم بود که این اتفاق افتاد.حالا یک روز مونده به 24 سالگی این حادثه. مردم این جا یه مدت ماهی نمی خوردند.


نظرات 4 + ارسال نظر
حمید و پرنیان یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ق.ظ http://hamideman.blogsky.com

سلاااااااااااااام
صرفا چون دیدم همکاریم خواستم سلامی کنم
مسافرت خوش بگذره

یک معلم شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ http://jafari58.blogfa.com/

سلام ی وای من فکر می کردم شم خانوم هستید
چقدر خوب قبض تلفن 4500 تومان خیلی عالیه
انشاالله که دیگه هیچ وقت شاهد این اتفاق ها نباشیم
راستی یه کم که فکر کردم به این نتیجه رسیدم که دو تا گمنام بندر عباسی داریم یکیشون خانومه که من با شما اشتباه می گرفتم البته باز این رو هم مطمئن نیستم

خیلی ها اشتباه گرفتند. فکر کردن خانم هستم.کلی شماره تلفن آقایون دارم. وقتی فهمیدن آقا هستم.دیگه سر نمی زنن.

مهسا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ب.ظ

اون اتفاقه چیه؟


من با گوشی اومدم باز نمیشه که !



راستى این خانم مدیره خیلی خوش تیپ ه ظاهرن ;)

سقوط هواپیما ایرباس ایران در زمان جنگ

مهسا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ب.ظ

ای بابا کجایی شما؟ سفر قندهار رفتى؟!



نکنه دامادتون کردن؟:))))

قندهار نه تا ابوظبی رفتم.نه کسی دامادم نکرده متاسفانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد