تضمینی

یه مدت را بدون اینترنت زندگی کردم.بدون اینترنت هم میشه زندگی کرد.

--------------------------------------

هفته پیش یه آقایی زنگ زد. تدریس خصوصی برای پسرش.با یه مقدمه شروع کرد از همون اول با معلمش مشکل پیدا کردیم.معلمش خوب درس نمی داد. این حرف من نیست حرف خیلی از دانش آموزان مدرسه هست و از این حرفا. تو ذهنم یه دانش آموز تنبل تصور را کردم و هیچی نگفتم.آخرش یه شرط گذاشت. تضمینی. خیلی رک صحبت می کرد. من هم گفتم شرط من هم اینه چند روز تعطیلی صبح و بعد از ظهر بیاد. با یه روش ویژه  فرستادمش سر جلسه امتحان.

طبق توافق احتمال داره هزینه ای که پرداخته رو بهش پس بدم.ولی مطمئنم قبوله. باز هم کاری کردم که ته دلم راضی نبودم.

-----------------------------

زنگ زدم داداش .گفتم می خوام بیام.گفت چیه نکنه تاید تموم کردی؟ گفتم هنوز دارم.سفر قبلی که برگشتم.بعد از چند روز رفتم چیزایی که از اون جا فرستاده بودم رو تحویل گرفتم.یه گونی 40Kgهم بود.روش نوشته بود Detergent Powder دارم استفاده می کنم.کارش حرف نداره. داداش میگه هر وقت تموم کردی می تونی بیای.

----------------------------------------

ماشینو فروختم. هر روز یه قانون برای ورود خودرو میذارن. بعدش معلوم نیست اجرا میشه نمیشه.اجرا بشه خیلی ها ضرر می کنن. به نفع خیلی ها میشه.بی خیال ولی دیشب وقتی رفتم پایین دیدم تو پارکینگ اثری ازش نیست دلم خیلی براش تنگ شد.

------------------------------------------

قبولی دانش آموزان در درسم  شده 100%.جدا از سال سوم که نهایی هست امتحانشون.قبولی 100% سایر دانش آموزان  را به خودم و دانش آموزان و خانواده هاشون و بویژه مدیر محترم سرکار خانم تبریک میگم.

نظرات 6 + ارسال نظر
یک لبخند شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ http://WWW.khandhdar.blogfa.com

واقعا بدون اینترنت خیلی بده

ایراندخت یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ق.ظ http://1iran2kht.blogsky.com/

خیلی معلم باحالی هستید. یاد خانم سعیدی معلم علوم سوم راهنمایی م افتادم..

شاید ورژن زنونه شما بوده..

یک معلم یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ http://jafari58.blogfa.com/

سلام چه پررو شدن این اولیا شما هم حالا که گفت تضمینی قیمت رو بالا می بردید می گفتید تضمینی قیمتش فرق می کنه . من اگه جای شما بودم قبول نمی کردم
تاید تموم کردید؟!!! یعنی چی من اینجا رو متوجه نشدم!!
آخه من ماشین قبلیم رو که فروختم با این حال که قبلش ماشین بهتری رو قولنامه کرده بودم گریه کردم وای خیلی بده ولی من هر چی رو ازم بگیرند سختم نمی شه ماشینم رو بگیرند فلج می شم الان می گید آخر تنبلی
به خاطر قبولی صد در صد هم تبریک می گم(آیکون گل)

تاید: خونوادم یه گونی 40 کیلویی برام فرستادن حدود 6 ماه پیش.وقتی باز کردم دیدم پر تایده.الان میگن اگه تاید تموم کردی می تونی بیای.

آسیه احمدی دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ب.ظ

ممنون همکار عزیز .اما چرا گمنام!!!!مگه معلم هم گمنام میشه؟

یک معلم سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ق.ظ

مگه خانواده اتون کجاند که واستون تاید می فرستند؟!! راستی حق تاهل فقط واسه آقایونه و خانوم های متاهل هیچ اضافه حقوقی بابت تاهل نمی گیرند .

امارات

اقا چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ http://http://rasoolpapaei2.blogfa.com/

خیلی خوبه کوتاه می نویسی من هم میتونم بخوونم زیاد باشه عمرا بخونمتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد