تصادف

خونه رو به هم ریختم. از هر طرف می خوام تمیز کنم می بینم خیلی کار داره. بهتره بی خیال بعضی قسمت ها بشم.

-----------------------------

از امروز مدرسه نرفتم. وارد تعطیلات شدم. تعطیلات نوروزی.

-------------------------------------

تو دفتر هواپیمایی یکی از منشی ها حالش به هم خورد.یعنی کلا غش کرد. همه هول کردند. یکی میگه آب قند بیارین یکی میگه ببرینش بیمارستان.

-----------------

چند سال پیش کنار دفتر هواپیمایی،یه دفتر مخابراتی بود. یه سیم کارت از یه خانم خریدم.از دفتر که بیرون اومدیم موقع خداحافظی یهو حالش به هم خورد. منم گرفتمش نیفته. یه جورایی هم ترسیدم.بعد هم از مغازه آب براش آوردن.....

--------------------------------------

متاسفانه یه دانش آموزم تصادف کرده تو کماست. رفتم بیمارستان خیلی دردناک بود.پدرشو ندیدم ولی چند دقیقه ای با مادر و برادرش حرف زدم. همه چشاشون قرمز.

--------------------------------------------------



کفتر

سه شنبه : قرار بود روحانی بیاد. مدرسه نرفتم .خوابیدم تا 10 صبح.مدرسه هم تعطیل بوده.از برکات سفر استانی.

-------------------------------------

چهارشنبه : چون بین تعطیلی بود هر کلاسی 10 تا 12 دانش آموز نبودند.

-------------------------------------------

شنبه: احتمالا هفته آخر مدرسه هست. یکی از کلاسا 17 نفر غایبند. بوی بهار رو حس کردم.

---------------------------------------

یه دانش آموزم خیلی ناراحت بود گفتم چرا ناراحتی مشکلت چیه؟ میگه :دیروز یه دونه کفتر خریدم  از بازار پرنده ها یهو یه آقایی یقه مو گرفته گفت کفتر مال منه. 15 تا بوده. یا خودت دزدی یا دزد رو می شناسی.فروشنده هم غیبش زده...  به دانش آموز کفتر بازم گفتم این کبوتر به چه درد می خوره؟ میگه: خیلی باحاله آقا. برا سرگرمی. اصلا برام قابل درک نیست.

----------------------------------------------------------

این روزها :جوهر نمک مایع. خیلی کارش درسته.