بی خوابی

هفته گذشته میناب در استان هرمزگان 5 معلم خودشو از دست داد. جزییات

یه جایی تو بلوچستان ایران مدرسه این شکلی دیدم. جزییات

این دو تا موضوع همون شب  باعث بی خوابی من شد. من که مثه بچه مدرسه ای های قدیم سر شب می خوابم.اون شب رو نتونستم بخوابم. 5 تا مادر 5 تا پدر 5 تا خواهر 5 تا برادر چند تا پدر بزرگ و مادر بزرگ و ... خیلی درناک بود و فکر کردن به این مساله خیلی آزارم داد.

شبیه همه چیز هست جز مدرسه. مثلا داره چند وقته دیگه میشه 2012.

نتونستم بخوابم.نشستم، ایستادم،قدم زدم، نشد.رفتم پایین یکی از مستاجران عزیز که آخرین نفر میاد و اولین نفر میره راهمو بسته بود.نقشه رانندگی در خیابان ساکت و آرام و بدون ترافیک شکست خورد.Euronews داره از بحران اقتصادی میگه.نشنال جغرافی فارسی داره مار و جک و جونور نشون میده.یخچال هم چیزی توش نیست.

..........................................................................................................................

چشمانی قرمز ساعت هشت صبح کمی تاخیر


تعطیلی و مسافرت

22 تماس بی پاسخ همون missed call خودمون.17 پیامک sms.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

مسافرتی فراموش نشدنی حداقل تا نوروز.این ور آب با اون ور آب سرجمع شد 9 روز تعطیلی!!! دیروز نه درس نپرسیدم نه درس دادم. اصلا حسش نبود.راحت و اروم من و دانش آموزام نشستیم و مرور کردیم. بالاخره عکس های تکی و دست جمعی دانش آموزان که یک ماه پیش یه خانمی اومده بود ازشون گرفته بود را آوردند. ساعت دوم و سوم علاوه بر مرور درس، عکسای بچه ها رو نگاه کردم و کلی خندیدیم.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

ابوظبی مثه همیشه بود.نیم ساعت از ایران جلو تره.شبکه موبایل اتصالات.پول درهم.  400 تومن خودمون میشه یک درهم.دقیقتر 370 تومن.بدجوری داره میره بالا. 10صبح تا ده شب فروشگاه ها بازه .یه وقتایی تا نیمه های شب.اون جا هم درباره تعطیلی بحث کردیم.ابوظبی تولد و معراج حضرت محمد هرکدام یک روز،سال نو میلادی و هجری هر کدام یک روز،سه روز عید فطر ،روز عرفه یک روز ،سه روز عید قربان،دو روز هم روز ملی تعطیله.این موقع سال هواش خیلی عالیه.یه هفته ای خیلی حال نمیده.نرفته باید برگردی.موقع برگشت ولش کن نمی خواد......

--------------------------------------------------------------------------------------------------

میخوام به وزیر آموزش و پرورش نامه بنویسم درخواست کنم درسال بیشتر از یک بار به خانوما مرخصی زایمان نده!!!!! دومی هم به جمع اضافه شد.مبارکه.چه خبرتونه؟ تعطیلی از یک طرف،حاملگی از طرف دیگه کی درس؟ کی آموزش؟

--------------------------------------------------------------------------------------------------

همین.